بارگیری...

چوب دارچین قلم یا دارچین لوله ای

بازدید : 13501

دسته بندی : سایر محصولات


برای تهیه راحت و آسان شما مشتریان عزیز، فروشگاه اویس دارچین قلم درجه یک و مرغوب را با کیفیت بسیار بالا و تمیز، در پاکت های شیک به صورت بهداشتی بسته بندی کرده و خدمت شما عرضه می نماید.

سایز:


کد محصول : 1363

قیمت: 90,000 تومان



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09151164580 09962859659

تلفن ثابت :   05137243137

چوب دارچین قلم چییست؟

دارچین سایگون که با نام چوب دارچین قلم نیز معروف است از چوب درخت سینامومام به دست می آید. طعم دارچین قلم نسبت به دارچین سیگاری کمی تندتر می باشد اما از عطر کمتری برخوردار است. دارچین قلم به دلیل تاثیر گذاری در عطر و طعم، اغلب برای طعم بخشیدن به غذاها و دمنوش ها مورد استفاده قرار می گیرد. از دارچین قلم علاوه بر استفاده در صنعت آشپزی، در صنعت دارویی و طب سنتی به عنوان گیاهی شگفت انگیز نیز استفاده می شود. پودر دارچین موجود در بازار معمولا از آسیاب دارچین قلم می باشد.

برای تهیه راحت و آسان شما مشتریان عزیز، فروشگاه اویس دارچین قلم درجه یک و مرغوب را با کیفیت بسیار بالا و تمیز، در پاکت های شیک به صورت بهداشتی بسته بندی کرده و خدمت شما عرضه می نماید.

 خواص دارچین قلم

اولین و بارزترین خاصیت دارچین قلم کنترل قند خون می باشد که سبب کاهش حساسیت بدن به انسولین می شود. تحقیقات متعددی که انجام شده است نشان می دهد مصرف 1 الی 6 گرم دارچین به مدت 6 تا 16 هفته می تواند به طور متوسط میزان قند خون را کاهش دهد.

دارچین بینایی را تقویت کرده و برای رفع پرش پلک و رعشه از دمنوش آن نیز استفاده می شود.

چای دارچین بهترین گزینه برای درمان اضطراب و وسواس و نگرانی می باشد. همچنین چای دارچین مقاوت بدن را در برابر میکروب ها بالا برده و بهترین دارو برای مواقع سرماخوردگی و آنفولانزا می باشد. از دیگر مزایای چای دارچین، برطرف کردن سوزش و ناراحتی های ادراری می باشد و نیز حجم ادرار را افزایش می هد.

دارچین قلم به دلیل دارا بودن مقادیر بسیار زیاد آنتی اکسیدان، به کاهش رادیکال های آزاد بدن کمک کرده و خطر ابتلا به دیابت نوع2، سندرم متابولیک، سرطان و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

برای رفع بوی بد دهان می توان تکه ای دارچین قلم را در دهان قرار داد و شروع به مکیدن نمود. این کار سبب برطرف شدن تنفس بد بوی دهان می شود.

از خواص دیگر دارچین قلم می توان به نشاط آوری آن اشاره نمود. همچنین موجب تقویت قلب، مغز، کبد و معده نیز می شود.

تفاوت دارچین لوله ای با سیگاری

در حال حاضر دو نوع چوب دارچین در بازار عرضه می گردد. 1- چوب دارچین قلم 2- دارچین سیگاری . این دارچین ها با هم در دو چیز تفاوت دارند. لطفا ویدیو زیر را مشاهده کنید تا متوجه تفاوت این نوع دارچین شوید.

نحوه استفاده از دارچین قلم

از دارچین قلم می توان در طبخ انواع غذاهای ایرانی و سنتی استفاده نمود و نیز به عنوان مٌصلح در برخی از موارد استفاده کرد.

نحوه درست کردن دمنوش دارچین ابتدا مقدار کمی از چوب دارچین قلم را در یک لیوان دمنوش ریخته و سپس روی آن آب جوش می ریزیم و درب لیوان را می گذاریم. 10 دقیقه بعد دمنوش دارچین آماده میل کردن است.

  عوارض دارچین قلم

باید توجه داشت که برای استفاده از تمامی ادویه جات و گیاهان دارویی، مصرف به اندازه و متعادل آن تاثیر گذار است بلکه اگر دوز مصرفی این مواد زیاد شود، ممکن است سبب بروز برخی بیماری ها گردد.

مصرف مقادیر زیاد دارچین می تواند سبب تپش قلب، بی خوابی و افسردگی و بروز برخی عوارض به خصوص برای افراد دارای مزاج گرم و خشک شود.

همچنین مصرف بیش از اندازه دارچین قلم می تواند آسیب جدی به کبد برساند.

زنان باردار و شیرده نباید از دارچین قلم استفاده کنند چرا که مقادیر بالای کومارین در دارچین قلم می تواند سبب بروز عوارض جدی در ایشان شود.

خرید دارچین سیگاری

محصولات مرتبط