بارگیری...

پودر آویشن اعلاء | خواص پودر آویشن

بازدید : 13620

دسته بندی : ادویه جات


آویشن گیاهی پر خاصیت و ادویه ای محبوب در آشپزی می باشد که از خانواده نعناع می باشد. از این گیاه خوشمزه و پر خاصیت به صورت دمنوش و یا پودری استفاده می شود.
فروشگاه اویس پودر آویش را به صورت کاملا تازه و طبیعی بدون هیچ افزودنی و ناخالصی خدمت شما مشتریان عزیز و گرامی عرضه می نماید.



کد محصول : 1114

قیمت: 96,000 تومان


کد محصول : 1111

قیمت: 185,000 تومان



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09029090085

تلفن ثابت :   05137243137

پودر آویشن چیست؟

آویشن گیاهی پر خاصیت و ادویه ای محبوب در آشپزی می باشد که از خانواده نعناع می باشد. از این گیاه خوشمزه و پر خاصیت به صورت دمنوش و یا پودری استفاده می شود. فروشگاه اویس پودر آویش را به صورت کاملا تازه و طبیعی بدون هیچ افزودنی و ناخالصی خدمت شما مشتریان عزیز و گرامی عرضه می نماید.

پودر آویشن در بارداری

مصرف پودر آویشن یا دمنوش آویشن در دوران بارداری سبب سقط جنین می شود بنابراین نباید این گیاه را در دوران بارداری مصرف کرد.

پودر آویشن برای مو

یکی دیگر از خواص آویشن تقویت ریشه مو و رشد مجدد موها می باشد. این عمل توسط ماده ای مغذی به نام فولیکول انجام می شود. همچنین گردش خون کف سر را افزایش می دهد و موها را ضخیم کرده و درخشان می نماید و از ریزش آن نیز جلوگیری می کند. آویشن به دلیل ضد باکتریایی بودن سبب تمیز شدن پوست سر می شود و شوره سر را درمان می کند.

 پودر آویشن را چگونه مصرف کنیم؟

مصرف پودر آویشن به انواع روش های مختلف امکان پذیر می باشد. در اکثر غذاهای سنتی و فست فودی برای داشتن طعم بهتر و خوشمزه تر غذا و معطر شدن غذاها، از این ادویه ی محبوب استفاده می کنند.

پودر آویشن گرم است یا سرد؟

طبع آویشن گرم و خشک می باشد و به دلیل داشتن عطر و طعم فراوان در اکثر غذاها استفاده می شود. افراد گرم مزاج باید در مصرف آویشن احتیاط کنند و بیش از اندازه از آویشن مصرف نکنند.

پودر آویشن چه خاصیتی دارد؟

پودر آویشن مزایا و خواص فراوانی برای سلامتی دارد از جمله سبب تقویت اعصاب می شود و در درمان افسردگی مؤثر است. بی خوابی و خستگی را بر طرف کرده و فشارخون را کاهش می دهد و سبب کاهش چربی خون می شود.

همچنین آویشن دارای خواص ضد میکروبی و ضد قارچی و ضد انگلی و ضد التهاب و احتقان دارد. زخم های داخلی را بهبود می بخشد و خاصیت ضد آلزایمری دارد.

محصولات مرتبط