بارگیری...

لیمو عمانی پوست کنده

بازدید : 12230

دسته بندی : سایر محصولات


اگر دنبال گیاهی خنک کننده هستنید که در دم منوش و یا غذاها استفاده کرده و از خاصیت آن بهره مند شوید، پیشنهاد می شود حتما از «لیمو عمانی» استفاده کنید. لیمو عمانی پوست کنده یکی از محصولات تازه و نو در فروشگاه اویس می باشد که به دلیل اینکه پوسته آن گرفته شده است، دیگر تلخی بیش از اندازه ای که لیمو عمانی باپوست دارد را به دمنوش و یا غذا نمی دهد.

سایز:


کد محصول : 1409

قیمت: 75,000 تومان



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09151164580 09962859659

تلفن ثابت :   05137243137

لیمو عمانی 

اگر دنبال گیاهی خنک کننده هستنید که در دم منوش و یا غذاها استفاده کرده و از خاصیت آن بهره مند شوید، پیشنهاد می شود حتما از «لیمو عمانی» استفاده کنید. لیمو عمانی پوست کنده یکی از محصولات تازه و نو در فروشگاه اویس می باشد که به دلیل اینکه پوسته آن گرفته شده است، دیگر تلخی بیش از اندازه ای که لیمو عمانی باپوست دارد را به دمنوش و یا غذا نمی دهد. این محصول امروزه محبوبیت بیشتری نسبت به لیمو امانی باپوست در بین مردم پیدا کرده است چرا که همانطور که گفته شد هم تلخی بیش از اندازه ندارد و هم پوسته آن جدا شده است و به راحتی قابل مصرف می باشد. لیمو عمانی پوست کنده در بسته بندی های تمیز و کاملا بهداشتی خدمت شما مشتریان عزیز عرضه می شود.

لیمو عمانی چیست؟

لیمو عمانی، لیمو ترش خشک شده می باشد و درخت آن از خانواده ی نارنج است که به دلیل خواص فراوانی که دارد در صنعت آشپزی و همچنین درست کردن دمنوش ها و شربت ها از آن استفاده می شود. لیمو عمانی تازه به دلیل ترشی فراوانی که دارد، نمی توان آن را مصرف کرد لذا اول آن را خشک کرده تا علاوه بر مزه ی ملایم تر و بهتری که پیدا می کند، قابلیت مصرف آن نیز افزایش می یابد.

لیمو عمانی در قیمه

مصرف لیمو عمانی در خورشت قیمه و قورمه سبزی به دلیل دارا بودن ویتامین C به جذب آهن در این غذاها کمک کرده و سبب خوشمزه تر شدن خورشت نیز می گردد. مصرف لیمو عمانی در خورشت قیمه باید خیلی به صورت محتاطانه و درست باشد چرا که اگر به درستی در خورشت قیمه مصرف شود سبب خوشمزه تر شدن و لذیذتر شدن خورشت می گردد ولی اگر به صورت اشتباه استفاده شود طعم خورشت را تلخ و غیر قابل مصرف می کند. برای تلخ نشدن خورشت قیمه کافی است لیمو عمانی را از وسط به دو قسمت تقسیم کرده و هسته های آن را نیز جدا کنید. سپس 10 دقیقه آخر پخت به خورشتمان اضافه کرده و پس از آن، لیمو عمانی ها را خارج کنید. توجه داشته باشید که اگر از اول پخت خورشت لیمو عمانی ها را به خورشت اضافه کنید، خورشتتان تلخ و غیر قابل مصرف می شود.

لیمو عمانی در خورشت

مصرف لیمو عمانی در خورشت علاوه بر خوش طعمی و جذب مواد مغذی ، ترشی آن سببِ استفاده ی کمتر نمک در غذا می شود. اما باید توجه داشت که به درستی از لیمو عمانی در خورشت استفاده نمود چرا که مصرف غلط لیمو عمانی در خورشت سبب تلخی و غیر قابل مصرف شدن خورشت می گردد.

لیمو عمانی در قورمه سبزی

یکی از مواد اولیه جهت پخت خورشت قورمه سبزی لذیذ و خوشمزه، لیمو عمانی می باشد. لیمو عمانی در هضم راحت تر و بهتر این غذا کمک کرده و سبب جذب آهن غذا نیز می گردد. اما باید توجه داشت که اگر به اشتباه و غلط از لیمو عمانی در خورشت قورمه سبزی استفاده کنیم، خورشتمان کاملا تلخ و غیر قابل مصرف می گردد.

ابتدا به ازای هر نفر که قرار است به آن تعداد خورشت قورمه سبزی طبخ کنیم، لیمو عمانی تهیه می کنیم. سپس در 10 دقیقه آخر پخت خورشت، لیمو عمانی ها را از وسط نصف کرده و هسته ی آن را نیز جدا می کنیم. بعد لیموها را به خورشتمان اضافه کرده و در آخر از خورشت خارج می کنیم. باید به این نکته توجه داشت که اگر از همان ابتدا لیمو عمانی ها را به خورشت قورمه سبزی اضافه کنیم، خورشتمان تلخ و غیر قابل مصرف می شود. و دیگر اینکه حتما باید لیمو عمانی ها را از وسط نصف کنیم نه اینکه به چنگال سوراخ هایی بر روی آن ایجاد کنیم چرا که وقتی لیمو عمانی را از وسط نصف کردیم، به محض دیدن کپک درون آن، لیمو عمانی را در سطل زباله می اندازیم ولی اگر آن را نصف نکنیم، ممکن است داخل یکی از لیمو عمانی ها کپک باشد و آن را در خورشت قرار داده و مصرف کنیم.

محصولات مرتبط