بارگیری...

خرید زردچوبه | فواید زردچوبه

بازدید : 13441

دسته بندی : ادویه جات


فروشگاه اویس این تعهد و ضمانت را به مشتریانی که به او اعتماد می کنند می دهد که تمامی اجناس این مجموعه مخصوصا زردچوبه، 100% خالص و طبیعی بوده و فاقد هرگونه مواد افزودنی و تقلبی می باشد.



کد محصول : 1137

قیمت: 77,000 تومان


کد محصول : 1138

قیمت: 188,000 تومان



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09151164580 09962859659

تلفن ثابت :   05137243137

خرید زردچوبه

وقتی درب کابینت آشپزخانه را باز می کنیم اولین چیزی که با آن روبرو می شویم ظرفی است که در آن از زردچوبه نگهداری می کنیم. زردچوبه که گاهی "زعفران هندی" یا "ادویه طلایی" نیز نامیده می شود ، گیاهی ریشه دار است که در آسیا و آمریکای مرکزی رشد می کند.

این ادویه پرخاصیت که هم در طب سنتی و هم در صنعت آشپزی از آن استفاده می شود، دارای عطر و طعم متفاوت و مطبوعی است. علاوه بر آن، رنگ زیبا و خاص این ادویه سبب شده است که رنگ و روی غذا، بهتر و جذاب تر گردد.

اگر می خواهید از زردچوبه استفاده نمایید و از خواص آن بهره مند گردید، باید زردچوبه 95% تهیه کنید و الا در غیر این صورت خواصی که در جلوتر به آن اشاره می کنیم و رنگ و عطر و طعم مطلوب را به دست نمی آورید.

در بازار امروز که متاسفانه اجناس تقلبی بسیار شده است و متقلبان در صدد گول زدن مردم و به دست آوردن پول از هر راهی هستند، زردچوبه تقلبی و غیر اصل بسیار رواج پیدا کرده است. خاک آجر، رنگ مصنوعی، بُراده ی چوب و... نمونه ی کوچکی است از تقلباتی که در زردچوبه استفاده می شود.

حال آیا خوردن یک همچین ماده ای برای بدن نفع دارد و اثر بخش است؟ نفع که ندارد بماند بلکه ضرر هم دارد. ما در این میان برای خاطر جمعی شما سروران گرامی و جهت سلامتی شما، زردچوبه 100% طبیعی را خدمتتان عرضه می نماییم. کیفیت بالا و مرغوبیت کالا، یکی از مشخصه های محصولات این مجموعه می باشد.

 خواص زردچوبه

زردچوبه دارای خواص بیشماری می باشد اما در اینجا ما به 14 خاصیت این ادویه اشاره نموده ایم:

1- التهاب را کاهش می دهد.

2- درد آرتروز را تسکین می بخشد.

3- عملکرد کبد را بهبود می بخشد.

4- با سرطان لوزالمعده، سرطان پروستات، سرطان پستان مبارزه می کند و به کُند شدن گسترش سلول های توموری کمک می کند.

5- زردچوبه به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی می تواند به هضم آسان غذا کمک کند.

6- مقدار به اندازه آن ، دستگاه گوارش را بهبود می بخشد. اما در صورت مصرف زیاد و نابه جا می تواند باعث تحریک آن شود.

7- معده را تحریک می کند تا برای هضم بهتر غذا اسید بیشتری تولید کند.

8- خون را رقیق می کند. لذا افرادی که داروهای رقیق کننده ی خون استفاده می کنند، از مصرف زیادِ زردچوبه باید جلوگیری نمایند.

9- روند پیری و کاهش سن در افراد را کاهش می دهد و خطرات ناشی از حملات قلبی را نیز کاهش می هد.

10- به دلیل خواص ضد التهابی قوی ، کورکومین ممکن است یک گزینه درمانی طولانی مدت برای افراد مبتلا به آرتروز (OA) باشد.

11- از مغز در برابر بیماری های شایع مانند آلزایمر محافظت می کند.

12- کورکومین موجود در زردچوبه می تواند یک درمان ایمن و موثر برای اختلال افسردگی اساسی باشد.

13- به دلیل خواص ضد التهابی ، ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی ، زردچوبه می تواند یک داروی موثر برای انواع بیماری های پوستی ، از جمله آکنه ، اگزما و پسوریازیس باشد.

 14- آنتی اکسیدان موجود در این ادویه می تواند از بدن در برابر رادیکال های آزاد جلوگیری نماید.

نکته: طبق گزارش سایت everydayhealth.com کورکومین موجود در زردچوبه به تنهایی در خون جذب نمی شود و برای جذب خواص آن لازم است به همراه دیگر ادویه ها مصرف شود.

وقتی که از زردچوبه استفاده می کنید اگر به آن کمی فلفل سیاه اضافه نمایید، می توانید از خواص بیشتر و بهتر زردچوبه بهره مند گردید.

در فلفل سیاه ترکیبی به نام "پیپرین" وجود دارد که در واقع به زیستی شدن بیشتر زردچوبه کمک می کند. فراهمی زیستی به مقدار ماده ای گفته می شود که توسط بدن جذب یا قابل استفاده می می گردد.

خرید زردچوبه درجه یک

 زردچوبه و عفونت دندان

وجود ماده ای به نام کورکومین در زردچوبه سبب شده است که از بیماری های دهان و دندان نظیر عفونت، آبسه دندان، ورم لثه و بیماری های مرتبط با آن جلوگیری کند.

طرز مصرف این ادویه برای جلوگیری از عفونت و آبسه دندان بسیار راحت و آسان است. کافی است مقداری از پودر زردچوبه را با کمی آب مخلوط نمایید تا خمیری به دست آید. سپس بعد از مسواک زدن، این خمیر را روی دندان مورد نظر قرار دهید و بعد از 20 دقیقه دهان خود را با آب ولرم شستشو دهید.

 زردچوبه برای لاغری شکم

قرار دادن زردچوبه در رژیم غذایی ، علاوه بر خواص فراوانی که دارد بر هضم بهتر و سریع تر غذا کمک می کند و مانع می شود بدن، چربی های غذا را جذب کند. کورکومین موجود در زردچوبه به دلیل خاصیت ضد التهابی و ضد چربی که دارد ، از تکثیر سلول های چربی جلوگیری کرده و متابولیسم بدن را افزایش می دهد.

زردچوبه برای کبد

زردچوبه یکی از گیاهان دارویی است که برای درمان بیماری های کبدی بسیار مفید است. افراد مبتلا به کبد چرب ، زخم کبد ، مسمومیت کبد در اثر نوشیدنی های الکلی و... می توانند با استفاده از زردچوبه ، سلامتی دوباره کبدشان را تضمین کنند.

بر اساس تحقیقات انجام شده زردچوبه می تواند خطر ابتلا به سرطان کبد را کاهش دهد.

 زردچوبه برای سفیدی دندان

جالب است که بدانید زردچوبه یک سفید کننده طبیعی دندان می باشد. اما این به این معنی نمی باشد که دانما برای سفیدی و سلامت دهان و دندان بخواهیید از این ادویه استفاده نمایید بلکه مقدار مصرف صحیح و به اندازه، می تواند تاثیر خوبی بر روی دندان داشته باشد.

کافی است مقداری زردچوبه را بدون خمیر دندان بر سطح مسواکتان اضافه نمایید و سپس به مسواک زدن مشغول شوید و اجازه دهید این پودر به مدت 5 دقیقه در دهان بر روی لثه و دندان ها قرار گیرد.

البته مزه خام زردچوبه اصلا جالب نمی باشد اما در عوض نتیجه ای که از این عمل به دست می آید مورد پسند و راضی کننده است. پس دهان خود را شسته و با خمیر دندان دوباره دهان خود را مسواک بزنید. باید توجه داشته باشید که برای استفاده از این دستور، بیش از یک مرتبه در روز استفاده نکنید.

زردچوبه برای خونریزی دندان

برای جلوگیری از خون ریزی دندان کافی است یک قاشق چای خوری زردچوبه را با یک قاشق چای خوری نمک و خردل مخلوط کنید. سپس به آرامی روی لثه ماساژ دهید. این عمل را دو مرتبه در روز تکرار کنید.

 زردچوبه برای سقط جنین

مصرف معمول زردچوبه در غذا ضرری برای خانم های باردار ندارد اما از مصرف زردچوبه و کورکومین به عنوان مکمل باید اجتناب شود. همچنین باید از مصرف آنها در مقادیر بالاتر از آنچه در برخی غذاهای آماده ، نوشیدنی ها یا چای ها وجود دارد ، خودداری شود.  

 زردچوبه از چند ماهگی

طبق نظر پزشکان متخصص می توان از شش ماهگی زردچوبه را به مقدار بسیار کم به غذای نوزاد مانند پوره سیب زمینی یا آب ماهیچه اضافه کرد.

 زردچوبه اصل

فروشگاه اویس این تعهد و ضمانت را به مشتریانی که به او اعتماد می کنند می دهد که تمامی اجناس این مجموعه مخصوصا زردچوبه، 100% خالص و طبیعی بوده و فاقد هرگونه مواد افزودنی و تقلبی می باشد. سلامتی شما سروران در قبال کالایی که از این مجموعه تهیه می نمایید اهمیت بسزایی دارد لذا باخاطر جمعی و بدون هیچ نگرانی می توانید محصولات را تهیه نمایید.

محصولات مرتبط