بارگیری...

پودر سوخاری لیمویی

بازدید : 6128

دسته بندی : پودر سوخاری


پودر سوخاری لیمویی ترکیب شده از آرد نان باگت و ادویه جات تازه و طبیعی می باشد و فاقد هرگونه مواد افزودنی است.



قیمت: 35,000 تومان


کد محصول : 1313

قیمت: 60,000 تومان



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09151164580 09962859659

تلفن ثابت :   05137243137

پودر سوخاری لیمویی

«پودر سوخاری لیمویی» محصولی جدید و با کیفیت می باشد که در بسته بندی های تمیز و بهداشتی خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می گردد. پودر سوخاری لیمویی کاملا پودر شده می باشد و با ساب بسیار ریز آسیاب شده است که از پودر نان تست و باگت تهیه می شود.
در پودر سوخاری لیمویی مزه ی ترشی غالب می باشد و این امر به خاطر پودر لیموی بیشتری است که در این محصول به کار رفته است. به کار برده شدن پودر لیمو در پودر سوخاری لیمویی، تردی و خوشمزگی خاصی به مرغ و ماهی سوخاری می دهد. همچنین پودر سوخاری لیمویی توسط دیگر ادویه ها نیز طعم دار می باشد لذا با استفاده از این پودر سوخاری دیگر نیاز به افزودن هیچ ادویه ای اعمم از نمک و فلفل و ... به آرد سوخاری نمی باشد. این نوع ترکیب مزه در پودر سوخاری لیمویی، طعمی خوشمزه و لذیذ به غذا می دهد اما باتوجه به حجم روغن بسیار بالایی که این غذا به خود اختصاص می دهد، پیشنهاد می شود از مرغ سوخاری و دیگر غذاهای سوخاری، بیش از دو مرتبه در ماه استفاده ننمایید.

آرد سوخاری مرغوب

آردهای سوخاری مرغوب، عطر و طعمی طبیعی دارند. ساب دانه های آن ها یک دست می باشد و رطوبت کمی دارند و به همین خاطر دیرتر فاسد می شوند.

روش نگهداری پودر سوخاری

برای نگهداری از پودرهای سوخاری بهترین روش نگهداری آن ها در جای خشک و خنک می باشد. علاوه بر این پودرهای سوخاری اویس به دلیل نوع بسته بندی مناسبی که دارند می توانند در مدت زمان بیشتری نگهداری شوند.