بارگیری...

چاشنی سیر و سبزیجات

بازدید : 11697

دسته بندی : چاشنی های سنتی


چاشنی سیر و سبزیجات یک طعم دهنده خاص با طعمی متفاوت برای سلیقه های خاص می باشد. این چاشنی که بر پایه سیر و سبزیجات معطر است، جهت طعم دار نمودن مرغ و ماهی و پاستا و سیب زمینی سرخ کرده استفاده می شود.



کد محصول : 1154

قیمت: 40,000 تومان


کد محصول : 1153

قیمت: 60,000 تومان



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09151164580 09962859659

تلفن ثابت :   05137243137

چاشنی سیر و سبزیجات چیست؟

چاشنی سیر و سبزیجات یک طعم دهنده خاص با طعمی متفاوت برای سلیقه های خاص می باشد. این چاشنی که بر پایه سیر و سبزیجات معطر است، جهت طعم دار نمودن مرغ و ماهی و پاستا و سیب زمینی سرخ کرده استفاده می شود. همچنین با استفاده از چاشنی سیر و سبزیجات در سُس، یک سس بسیار خوشمزه با طعم جذاب و خاص به دست می آورید.

مواد تشکیل دهنده چاشنی سیر و سبزیجات

مواد تشکیل دهنده این طعم دهنده خوشمزه عبارت است از: سیر، جعفری، فلفل سیاه، فلفل قرمز، آویشن، گلپر، نمک و... .

در چاشنی سیر و سبزجات مواد تشکیل دهنده، به صورت دقیق و کد نویسی شده ، به کار رفته  است و تهیه این چاشنی در منزل کمی دشوار و سخت می باشد. لذا فروشگاه اویس این چاشنی خوشمزه و عالی را در بسته بندی های بهداشتی در وزن های 100 و 50 گرمی خدمت شما عزیزان تقدیم می نماید.

چاشنی سیر و سبزیجات

مواد به کار رفته در طعم دهنده سیر و سبزیجات کاملا تازه و درجه یک می باشد و به هیچ عنوان از اسانس و مواد افزدونی و نگهدارنده استفاده نشده است. سلامتی مشتریان عزیز مجموعه اویس ، اولین اولویت و مهم ترین فاکتور این مجموعه می باشد.

پس خاطر کاملا خاطر جمع باشید که محصولی که به دست شما می رسد، تازه ترین و باکیفیت ترین محصولِ موجود در بازار می باشد و تمام نکات مهم و لازم در تهیه یک چاشنی عالی و با کیفیت در آن لحاظ شده است.

جهت استفاده از چاشنی طعم دهنده سیر و سبزیجات کافی است در خورشت مورد نظر، به ازای هر نفر یک قاشق مربا خوری اضافه نمایید و دیگر هیچ ادویه ای از قبیل نمک و فلفل و... اضافه نکنید.

 همچنین برای طعم دار کردن سیب زمینی سرخ کرده از این طعم دهنده به صورت پوششی روی آن بپاشید و میل نمایید.

محصولات مرتبط