بارگیری...

موسیر خشک | اسلایس موسیر

بازدید : 13737

دسته بندی : سایر محصولات


موسیر گیاهی است از خانواده سیر و پیاز که هم در طب سنتی به عنوان داروی گیاهی از آن استفاده می شود و هم به عنوان ادویه در انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.

موسیر حاوی مقادیر بالایی آنتی اکسیدان، فلاونوئید هایی مانند کورستین، ویتامین A، ویتامین C و مواد معدنی مهم از جمله گوگرد، پتاسیم و منگنز می باشد.

سایز:


کد محصول : 1392

قیمت: 70,000 تومان



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09151164580 09029090085

تلفن ثابت :   05137243137

موسیر چیست؟

موسیر گیاهی است از خانواده سیر و پیاز که هم در طب سنتی به عنوان داروی گیاهی از آن استفاده می شود و هم به عنوان ادویه در انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.

موسیر حاوی مقادیر بالایی آنتی اکسیدان، فلاونوئید هایی مانند کورستین، ویتامین A، ویتامین C و مواد معدنی مهم از جمله گوگرد، پتاسیم و منگنز می باشد.

موسیر خشک

به دلیل اینکه موسیر، گیاهی فصلی می باشد و فقط در فصل بهار یافت می شود علاقه مندان به استفاده از موسیر، این گیاه را خشک کرده و به صورت خشک شده در طول سال مصرف می کنند. به همین منظور فروشگاه اویس اسلایس موسیر خشک شده را به صورت طبیعی و کاملا بهداشتی در بسته بندی های شیک و تمیز خدمت شما عزیزان عرضه می نماید و این خاطر جمعی را به شما عزیزان می دهیم که فرایند خشک کردن موسیرها به صورت کاملا بهداشتی و با رعایت نکات علمی صورت می گیرد.

موسیر در بارداری

ویتامین ها و مواد معدنی که در موسیر وجود دارد سبب سلامت زنان باردار و رشد طبیعی جنین می شود همچنین فولات موجود در موسیر از نقایص سیستم عصبی جنین جلو گیری می کند.

موسیر سرد است یا گرم؟

طبع موسیر گرم و خشک می باشد. لذا افراد گرم مزاج در مصرف موسیر زیاده روی نکنند.

موسیر برای چی خوبه؟

فواید موسیر برای سلامتی بدن آنقدر زیاد است که لازم به نگاشتن مقاله ای جداگانه در این باره می باشد اما بعضی از خواص موسیر را خدمت شما عرض می کنیم:

موسیر سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی و کلسیم ها می باشد و به همین جهت برای سلامت استخوان ها مفید می باشد.

موسیر میکروب های دستگاه گوارش را از بین می برد و کارکرد آن را بهبود می بخشد.

موسیر خاصیت ضد دیابتی دارد. قند خون را تنظیم کرده و برای افراد دیابتی گزینه ی مناسبی می باشد.

موسیر با خاصیت ضد باکتری که دارد برای درمان سرماخوردگی و سرفه و آنفولانزا استفاده می شود.

همچنین باعث کاهش کلسترول و چربی خون می شود و برای افرادی که فشار بالا دارند بسیار مناسب می باشد.

موسیر به دلیل ترکیبات گوگردی که دارد سبب بهبود جریان خون می شود و کبد را پاکسازی می کند.

وجود گوگرد در موسیر سبب می شود که از پیری زودرس جلوگیری کرده و پوستی صاف و شفاف را برای مصرف کننده اش بسازد.

 موسیر پودر

امروزه برای استفاده از موسیر در انواع غذاها آن را پودر کرده و به صورت ادویه و پودری استفاده می کنند. جهت خرید پودر موسیر بر روی عکس کلیک نمایید.

 خرید پودر موسیر

 

موسیر خشک در ماست

استفاده از موسیر خشک شده در ماست چکیده ، ماست موسیر خانگی خوشمزه و طبیعی را برای ما فراهم می آورد. کافی است اسلایس های موسیر خشک شده را کمی قبل از مصرف، در ماست قرار دهید تا نرم شود. سپس آماده مصرف می باشد.

موسیر خشک را چگونه استفاده کنیم؟

اگر می خواهید به جای پودر موسیر از اسلایس موسیر خشک شده در غذا استفاده کنید کافی است به مقدار دلخواه از اسلایس های موسیر به خورشتتان اضافه نمایید تا طعم و عطر موسیر به غذا داده شود. همچنین می توان از موسیر خشک شده در درست کردن ماست موسیر و ترشی موسیر استفاده نمود.

موسیر در چه غذاهایی استفاده میشود؟

مصرف موسیر مانند سیر می باشد که در هر غذایی که بخواهیم می توانیم از آن استفاده کنیم ضمن اینکه می توانیم موسیر و یا پودر موسیر را با ماست چکیده مخلوط کرده و از ماست موسیر خانگی استفاده کنیم.

استفاده از پودر موسیر در غذا سبب می شود که هضم غذا راحت تر شود و عملکرد روده ها بهبود بخشد. موسیر با افزایش ترشح صفرا باعث هضم راحت ترغذاها می شود. همچنین افرادی که از سیر بدشان می آید می توانند موسیر را جای گزین کنند که دارای طعم ملایم تری نسبت به سیر طعم و مزه ی ملایم تری را دارا می باشد.

  موسیر برای لاغری

 موسیر می تواند به کاهش وزن با استفاده از مقدار کالری پایین خود کمک کند.

محصولات مرتبط