بارگیری...

چاشنی سرکه نمکی | طرز درست کردن خوش مزه ترین چیس سرکه نمکی

بازدید : 32702

دسته بندی : طعم دهنده


پودر سرکه یکی از محبوبت ترین و رایج ترین طعم دهنده ها می باشد. همگی ما تجربه خوردن چیپس سرکه نمکی یا بادام سرکه ای یا پفک هندی سرکه نمکی را داشته ایم به طوری که در بعضی جزء علایق غذاییمان شده است.



کد محصول : 2062

قیمت: 52,000 تومان


کد محصول : 1475

قیمت: 84,000 تومان



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09151164580 09962859659

تلفن ثابت :   05137243137

چاشنی سرکه نمکی

چاشنی سرکه نمکی یکی از محبوبت ترین و رایج ترین طعم دهنده ها می باشد. همگی ما تجربه خوردن چیپس سرکه نمکی یا بادام سرکه ای یا پفک هندی سرکه نمکی را داشته ایم به طوری که در بعضی جزء علایق غذاییمان شده است. اما مضرات چیپس های آماده در این است که استفاده از روغن های بی کیفیت و نامطلوب وسوخته در این چیپس ها سبب شده است تا مصرف کننده با خوردن یک بسته چیپس در روز چیزی معادل نوشیدن 5 لیتر روغن در سال را وارد بدن خود کند. مصرف بیش از حد این مواد عامل افزایش خطر چاقی، فشار خون بالا، دیابت نوع 2 و بیماری های قلبی است. در کودکان مصرف بیش از حد چیپس موجب می شود که آنها در مسیر زندگی با زندگی غیر سالم قدم بگذارند.

همچنین استفاده از سیب زمینی کِرم خورده و طعم دهنده های غیر مجاز سبب شده است که عامل مضرات و خطرناک بودن آن ها افزایش پیدا کند. استفاده از جوهرنمک به جای پودر سرکه در چیپس های سرکه ای عامل سرطان و مریضی ها را بیش از قبل بالا می برد.

پس اگر به فکر سلامتی خود و اطرافیانتان هستید، به جای استفاده از چیپس های آماده می توانید به راحتی در منزل، چیپس خانگی سرکه نمکی درست کنید. در این صورت خیالتان راحت است که مواد استفاده شده، طبیعی می باشد و ضرری برای بدن ندارد.

خرید پودر سرکه نمکی

طعم دهنده سرکه نمکی اویس تشکیل شده از پودر سرکه طبیعی و نمک می باشد و فاقد هرگونه اسانس و مواد افزودنی دیگری است. با پودر سرکه نمکی می توانید چیپس سرکه نمکی، بادام سرکه نمکی، پفک هندی سرکه نمکی برای خود و اطرافیان درست کنید و خیالتان از بابت طبیعی بودن محصولات راحت و آسوده باشد.

خوب است که عادت های غلط نظیر خریدن چیپس های آماده و... را جایگزین عادت های درست بکنیم. وقتی می توانیم چیپسی سالم درست کنیم، چرا به بدن خود ضرر وارد کنیم و سلامتی بدنمان را به خطر بی اندازیم و چیپس های آماده را خریداری نماییم؟ سلامتی نعمت بسیار بزرگی است که با رعایت نکردن مسائل جزئی به راحتی در خطر می افتد و پشیمانی و ندامت را تا آخر عمر به همراه می آورد.

 برای مشاهده و خرید دیگر طعم دهنده های طبیعی ، بر روی کلمه کلیک کنید.

چاشنی سرکه نمکی

چیپس سرکه نمکی خانگی

درست کردن چیپس سرکه نمکی خانگی یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از مصرف چیپس های نامطلوب کارخانه ای می باشد. در این روش از سیب زمینی تازه و روغن سرخ کردنی و چاشنی سرکه نمکی که کاملا طبیعی می باشد استفاده می کنیم؛ از این جهت خاطر جمعی کامل بابت سالم بودن چیس تهیه شده داریم.

ابتدا سیب زمینی ها را کامل شسته و پوست کنده و به صورت ورقه های نازک تکه تکه می کنیم. سپس درون قابلمه یا ظرف گودی روغن ریخته و اجازه می دهیم روغن با حرارت ملایم کاملا داغ شود. بعد از داغ شدن روغن شعله گاز را زیاد کرده و سیب زمینی ها را کم کم به تابه اضافه می کنیم تا رنگ آن ها طلایی و حالت تُرد پیدا کنند. باید توجه داشت که در هنگام اضافه کردن سیب زمینی ها به روغن، آهسته آهسته این کار انجام شود تا ورقه های سیب زمینی به هم نچسبند.

همچنین باید در نظر داشته باشیم که تا رنگ سیب زمینی ها طلایی شد آن ها را سریع از روغن خارج کنیم تا در اثر زیاد ماندن، رنگ تیره و سوختگی به خود نگیرند. پس از خارج کردن سیب زمینی ها از روغن آن ها را بر روی دستمال  تمیز پهن کرده تا روغن های اضافی گرفته شود. اگر در این مرحله سیب زمینی ها را روی هم بریزیم و پهن کنیم، نرم می شوند، پس باید جدای از هم روی پارچه پهن کنیم تا پس از خنک شدن تردی قابل مطلوبی داشته باشند.

بعد از پهن کردن سیب زمینی ها نوب به اضافه کردن چاشنی سرکه نمکی به آن ها می باشد. از چاشنی سرکه نمکی به میزان دلخواه بر روی چیس آماده شده پاشیده و میل نمایید. باید توجه داشت که در چاشنی سرکه نمکی، هم سرکه و هم نمک موجود می باشد، لذا از اضافه کردن نمک به سیب زمینی ها جدا خودداری کنید چرا چیسمان شور می شود.

 چیپس سرکه نمکی در بارداری

مصرف چیپس سرکه نمکی در دوران بارداری به مقدار کم ضرری ندارد اما باید توجه داشت که دوره بارداری دوره خطیر و مهمی است و نمی توان از خیلی مواد غذایی زیاد مصرف نمود. از جمله اون موارد چیپس سرکه نمکی می باشد. اگر خانم باردار چیپس سرکه نمکی خانگی مصرف کند ضرر چندانی برای وی ندارد اما باید در مصرف چیپس خانگی هم در دوران بارداری کمال رعایت را نمود.